Subject: FW: mnt nr 11316 km 1,43-1,47 Raasiku ÜVK II osa Projekti muudatus ( töö nr 2024-020)_02.05.2025
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 07:22:22 +0300

From: Kert Kartau <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, May 5, 2025 1:20 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Filipp Tšumbarov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: mnt nr 11316 km 1,43-1,47 Raasiku ÜVK II osa Projekti
muudatus ( töö nr 2024-020)_02.05.2025

<https://viimsikeevitus-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/kert_viimsikeevit
us_ee/EXifPcqN_HRBn1JlEHSYQPcBA3dLB9zYbtp-1t-WCJovcA>
2024020_TP_v05_Raasiku2.asice

Tere

Saadan projekti muudatuse kooskõlastamiseks.

Muudatus lisatud lingi ja manusena.

Lugupidamisega,

Kert Kartau

Projekteerija

AS Viimsi Keevitus

Tel +372 5358 4742

  _____

Saatja: Arvo Veltri
Saadetud: reede, 02. mai 2025 13:31
Adressaat: Kert Kartau
Koopia: Filipp Tšumbarov
Teema: mnt nr 11316 km 1,43-1,47 Raasiku ÜVK II osa Projekti muudatus (
töö nr 2024-020)_02.05.2025

Tere

Nõus. Kuid tehke muudatus ka katendi projekti osas. Muudatused projektides
tooge palun välja nii, et muutus/muudatus on koheselt eristatav.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Kert Kartau <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Friday, May 2, 2025 1:25 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Filipp Tšumbarov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: mnt nr 11316 km 1,43-1,47 Raasiku ÜVK II osa Projekti
muudatus ( töö nr 2024-020)_24.04.2025

Tere

Ehitaja alustas otsast kaevega ning kaablid (side ja elekter) on
paigaldatud selliselt, et toru pole võimalik projekteeritud asukohta
paigaldada.

Sellest tulenevalt Soovitakse paigaldada torustik eramaale selliselt nagu
kaasas oleval skeemil punase joonega näidatud.

Kas Sellise lahendusega oleks Transpordiamet nõus? Torustik paikneks
edaspidi eramajade hoovis. Kui see on Transpordiametile vastuvõetav  siis
vormistan korrektse projekti muudatuse.

Lugupidamisega,

Kert Kartau

Projekteerija

AS Viimsi Keevitus

Tel +372 5358 4742

  _____

Saatja: Arvo Veltri
Saadetud: neljapäev, 24. aprill 2025 06:29
Adressaat: Kert Kartau
Koopia: Tõnis Pihlamägi
Teema: mnt nr 11316 km 1,43-1,47 Raasiku ÜVK II osa Projekti muudatus (
töö nr 2024-020)_24.04.2025

Kert Kartau

Projekteerija

AS Viimsi Keevitus

Tere

Manuses kooskõlastatud ja katete taastamise lepingus olevad joonised.

Ei saa nõustuda  ehitaja sooviga. See tähendaks suht suurt projekti
muudatust sh katendi taastamise osas ning ka lepingu muudatust ning uusi
kooskõlastusi.

Praegu ühendatakse see Tallinna mnt 9 uude trassi, nüüd soovitakse teha
ühendus vanasse. Kui ma mingi aeg projekteerimise käigus ÜVK
projekteerijalt küsisin, et miks ei kasutata olevat torustiku, et ka uued
liitujad sinna ühendada, siis väideti et olev trass ei võta nii palju uut
koormust vastu.

Üldjuhul me ehitaja sooviga, kooskõlastatud projekti muuta ei nõustu ja
siin ei ole tegemist projekteerija veaga, vaid ehitaja mingi kaalutlus.

Kuna ei ole tegemist projekteerija vea või eksimusega või, et
tehnoloogiliselt võimata ehitada, vaid ehitaja soov ning ka põhjendust ei
ole toodud – lihtsalt ehitaja soov, siis ei ole nõus projekti muudatust
tegema.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Kert Kartau < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, April 21, 2025 3:27 PM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Projekti muudatus (Viimsi Keevitus AS töö nr 2024-020)

Tere

Kirjutan seoses Raasiku II etapi ehitustöödega.

Ehitaja soovib, et teeksime projekti muudatuse ning enne kui seda
vormistama hakkan sooviks küsida Transpordiameti arvamust muudatusele.

Kui põhimõtteline lahendus on vastuvõetav siis vormistan ka korralikult
kogu lahenduse.

Muudatuse sisu oleks nagu allpool skeemil märgitud:

1.	Praegu Tallinna mnt 7 kinnistu ees rajatud
kanalisatsioonitorustikku ei pikendataks Tallinna mnt 9 juurde  vaid
Tallinna mnt 9 kanalisatsiooniühendus võetaks hoopis Tallinna mnt 11
kinnistu ees olevast liitumiskaevust.

Kas selline lahendus oleks Transpordiametile vastuvõetav?

Lugupidamisega,

Kert Kartau

Projekteerija

AS Viimsi Keevitus

Tel +372 5358 4742

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.